Sunday, April 10, 2011

bila cinta pertama mengalahkan cinta baru



Assalamualaikum!
Hikhik..bila baca tajuk tu bunyi cam serius je kan? Tapi memang serius pon..huhu ^.^".


Aku malas nak study..lusa dah start exam. Paper semikonduktor pulak 2. Maybe disebabkan 'semi' tu la mood aku nak study pon dah jadi 'semi'rajin. Hahah. Jangan buat alasan plis..







Hoho..tu lah. Bila buka nota semikon tu jadi x tahu nak study apa..baca je apa yang ada dalam nota tu..tapi tak paham pon. Ish..sekarang boleh la rilek, malam before exam tu mula la nyesal 'nape la aku tak study awal2, banyak kena stdy nih'..hukhuk..I know I will be like that, but stil I am so LAZY to study.


Actually kan..nape la bahan2 ni tak menarik macam bio??






Heee..dah empat sem aku amik sains bahan ni, tapi setiap kali nak exam macam tu la gaya aku. Duk tanya benda sama je sejak sem 1 tahun 1 dulu. Sekarang sem 2 tahun 2 macam tu jugak la. Hurmm, tu lah bila cinta pertama mengalahkan cinta baru. Bukannya aku tak bercinta dengan bahan2 tu semua, tapi....stil ingat bio. Hukhuk..macam mana ni? Macam mana ni? 




Aku bercinta ngan bahan2 sekarang :)

Tapi...


Aku rindu nak belajar menda alah ni..walaupon sekarang banyak yang dah tak ingat -_-"

p/s: cinta pertama & cinta baru ni juz between materials n biology..takde kaitan ngan orang k. Awak tetap cinta hati saya walaupun awak bukan yg pertama..hakhak.. Peace! :p

2 comments: